Gay Porn Report

BelAmiOnline: Robin Michaux (Solo)

Robin Michaux (Solo) at BelAmiOnline.com

Robin Michaux (Solo) at BelAmiOnline.com

Robin Michaux (Solo) at BelAmiOnline.com

Robin Michaux (Solo) at BelAmiOnline.com

Robin Michaux (Solo) at BelAmiOnline.com

Watch Robin Michaux at BelAmiOnline

Some time ago we gave you the first Photoset with Robin Michaux which you liked so much that we decided to shoot a new photoset and series of sex scenes with him. Today and Wednesday you will see the 2nd Photoshoot, unfortunately, because of his sports, he still keeps his hair fairly short. You will see him in his first action scene next month.

Watch Robin Michaux at BelAmiOnline

  • CA

    Well, isn’t he a little hottie!

    • carey579

      GORGEOUS! Like ALL Bel Ami boys…BUT too bad he’s going to be wasted in the snoozefest scenes this studio produces, I would even love to see him being fucked by Jake Cruise than the same old angelic bedroom scenes

    • Neobamboom

      It’s guys like him that make me feel like shit.
      He’s perfection.
      What a dream.

    • DaveAtom

      @Neobamboom.. hahahahaha… that works for me too lol
      Indeed, this guy is perfection

    • marcus carls

      Neo, we already knew you feel like shit because you *spew* so much shit any time a model that isn’t a blond Aryan shows up. It serves you right that you don’t measure up to your own impossible standard.

    • Peach

      I feel like shit too. I’m severely pressed by his looks. So jealous.

  • Cubankid

    Yes he is hot!!!! Pair him up with Mick asap.

    • Loa

      Mick has a professional career now.. He said he won’t ditch gay porn right away though but less scenes i think?

    • Cubankid

      What is his professional carrer?? And I hope not I love him, Kris Evans and him are the only reason why I like this site.

    • Southbay

      @Cubankid I think he’s pro career is modeling with clothes on. Probably print

    • swim400

      so into Kris and Mick and now Robin. Beautiful BA guys.

    • Jonny Marzetti

      Based on looks, I’d take this guy over Mick any day. I’d also take Kris over Mick any day. Wish those were actually decisions I had to make…

    • Peach

      +1 Jonny

      Mick is purty but a bit too girly sometimes. This lad is perfect and gorgeous, I’m drooling right now.

    • dio

      between Mick and Robin, I can’t choose! But, I’ll say this guy’s body makes Mick’s look prepubescent by comparison, and he’s got enough ass to break Mick off a piece and still leave plenty for himself! Kris… has never done it for me, facially – it’s all about dat body he’s got going on.

    • souse

      Mick´s eyes make him win any competition

      At least for me cause i love mean eyes

  • Southbay

    Wow just perfect!

    • elmtree

      Yes he is! Wow!

  • FeydRautha

    Oops! I thought I’d clicked on that Fratmen update… same pose, you see.

    Geez, gay porn is so cookie-cutter boring these days…

    • carey579

      Have you seen a men.com update with the fuglies Tommy Defendi & ANdrew Stark?

    • swim400

      Fratmen has not had an update like Robin in a long time and loved the scene with 2 faves Tommy and andrew.

    • dio

      yeah, Fratmen is in just as bad a state as the other sites. We can all thank camsites, pretty much. LOL

  • Sushi

    God he is gorgeous! Just about oerfect for me. Top, bottom—who cares. Just bring him back for action.

  • dio

    and we gotta wait a damn month to see him in action? Ugh.

    • Jonny Marzetti

      Calm down! “Next month” could be March 1st, three days from now! Granted, it could be March 28, but I bet we’ll see this prime hottie in action within two weeks.

    • dio

      i hope so, but we ALL know how that fucker Duroy likes to sit on his stuff and tease and tease to ‘build anticipation’… Anyway, hopefully you are right, and he’s paired with someone that’s happening, so to speak.

      gosh, I wish John Wahlberg had stuck around. CF should try and headhunt him. He could single-handedly save CF. LOL.

    • CA

      “CF should try and headhunt him. He could single-handedly save CF.”

      @dio: I totally thought the same thing! They could pay to fly this dude out for the price of cutting two or three of the duds they have on payroll and it would be worth it for them…better yet, it would be worth it to fly out a production crew and a few guys for him to fuck with wherever he is.

    • dio

      @CA, YAAAAS! Make it so.

    • dio

      isn’t Lukas Ridgeston supposed to be coming out of retirement this year? Wouldn’t it be fucking grand if Robin was paired with Lukas Ridgeston?! @_@

  • jasoncrew01

    Oh

    My

    God

    • swim400

      u said it all. but would like 2 know his stats as to height, weight etc.

    • Jonny Marzetti

      @swim Yeah, I’d kick him out of bed if he’s the wrong height. LOL

  • Jonny Marzetti

    “Gorgeous” indeed! And with a sublime ass! And SC/SF expect us to watch models like Ryan and Brayden when there are specimens like this out there?

    • Jonny Marzetti

      CF. Damn, my improvement wrt typos has been shot to hell the last few days…

    • dio

      but, but, but Ryan and Brayden are perfectly serviceable!! They’re not THAT bad!!!

      LMAO, I can’t.

  • samson

    Fucking incredible!

    • Jonny Marzetti

      It was amazingly pleasant to read that he’ll be in action stuff, when I was expecting to see the usual “this is a model we had one session with a year ago, and now he’s gone.”

  • dio

    has everyone seen SC’s latest Justin Bruening + Ricky Martin masterpiece? Dood is totally gorgeous, and built like whoa! I seriously cannot wait for him to return and fuck Brent, Ryan, or Dan… Fucking ugh.

  • CP3PO

    ….dat ass. :O

  • Peach

    WOWOWOWOWOWOWOWOWWWW!!!!!!!!!!!!!

  • the last dodo

    Is that a perfect treasure trail or what…!!!

  • DaveAtom

    Well, you guys wrote all that can be said about this guy… IS FUCKING GORGEOUS!!! Damn, a dreamy, handsome, cute guy. He makes me remember the good old-school-belami days from long ago :D

  • SuperDuper

    Wow…………

  • Peach

    I wanna see him with Ariel Venean, Kris Evans, Dolph & Roger, bloody hell I want him to be paired with everyone!! I hope he stays in porn for a long long time.

  • von schlomo

    Wow, what happened to the razors? No one told this kid about the razors? Pit hair on a BA model? I just can’t….

  • marcus carls

    After seeing Robin mentioned on the SC Carlos page, I thought I’d hop over and see what the fuss was about. He’s got a gorgeous face and ass, no doubt. For my taste, I could use some more muscle (specifically, I like bigger pecs). For me, he’s not “perfection.” But on waybig, being white is an automatic plus ten… hence all the swooning and the willingness to forgive imperfections (like, oh, SC’s Brandon’s small penis.)

    It all translates into the Abercrombie Wish™ (pitched in the voice of Elmyra from Tiny Toons): Yes, I could have my very own hot straight white jock to take home and love him and kiss him and pet him and squeeze him forever and ever and ever and EVER.

    You will note that the prime offender in this category (Neobamboom) “hates himself” because he doesn’t look like this guy. Well, if that’s the payoff of worshipping at this altar, I’m converting to a new religion. I mean, enjoy the white muscle boys, sure–but if it makes you hate every other flavor (including yourself)…..

    • marcus carls

      Sorry, “hates himself” was not a direct quote but a paraphrase of Neobamboom’s “guys like him… make me feel like shit.”

    • dio

      you sure typed a lot of text just to say you don’t like him. You are PAINFULLY over-thinking. x-D

    • DaveAtom

      @marcus… Sadly or not, in every place of the world, there are an “universal/local” beauty concept… greeks, egyptians, mayans, incan, chinese, they had a pattern to admire (even by time, renaissance, neo classical, etc). We live in the western part of this planet, so preferring or have a biased taste towards “western beauty pattern” is within our education, or formation.
      And luckily every person has different tastes… for me one thing could be extreme gorgeous and for you is nothing.
      So lets enjoy porn, simply as that :D Sometimes you will get your top guy, sometimes not. And get fun with the blog, I’ve laughed with so many comments, even when they’ve “attacked” the model I liked ;)

    • marcus carls

      dio, surely, YOU, my friend are not talking about someone typing too much on WB or devoting too much time to thinking about this blog. That’s hilarious!

    • dio

      @marcus carls, err… no. That’s not what I meant. I meant what I said. You used a LOT of text to, basically, say you don’t like the guy and you don’t get why everyone else does… or rather, you do, and went into this whole bit about WB being innately prejudiced. Used Abercrombie & Fitch as (if finding those guys attractive makes us part of some ‘problem’… LOL) some sort of talking point wrt. society’s – and by extension those of us that find Robin ‘gorgeous’ – picture of what the ideal ‘heartthrob’ is in all of it’s wrongheaded glory. In other words: a mess.

    • marcus carls

      dio, i thought you might get the irony of being misrepresented, but you didn’t. yes, my words, in your translation are a mess. but, that’s fine. some people will get something from my post, and it was for them.

      anyway, you can take it from here, because i’d never win a flame-throwing war with you. so carry on with your patrol, sheriff.

    • dio

      “dio, i thought you might get the irony of being misrepresented, but you didn’t.”

      LMAO, so much bullshit. I can’t.

  • jag2power

    I’m in yum heaven with this one. Bend over let me stick something in it.

  • jinger

    Nice ass

  • bob80

    He is perfect. I hope he bottoms!

  • Doblevay

    Sorry to be the odd-man out on this, but I don’t see what the fuss is at all with this guy. By porn standards, all I see is an above average ass and twink body, an average, skinny cock, and a below average face! I wouldn’t call him ugly, just very (EXTREMELY) plain. Maybe it’s because I don’t like twinks in my porn or the men I see, but this one is a serious ‘yuck’ for me!

    • marcus carls

      Wouldn’t go all the way to yuck, but the man of my dreams has a bigger cock, uncurved (not “straight” LOL).

  • Daniel

    I’m not seeing what the big deal is. Dude is attractive no doubt but I’m not feeling all the admiration that’s being heaped on him.

  • asianhunk_69

    Bel Ami has the best boys! Unfortunately, they also have the most number of uncut boys in the biz.

  • allico

    I hope he’s gay .