Categories

Categories

Archives

MENatPLAY: Gabriel Phoenix Fucks Malek Tobias in ‘Serviced Included’

Serviced Included (Gabriel Phoenix Fucks Malek Tobias) on MenAtPlay

Serviced Included (Gabriel Phoenix Fucks Malek Tobias) on MenAtPlay
Serviced Included (Gabriel Phoenix Fucks Malek Tobias) on MenAtPlay

Gabriel Phoenix Fucks Malek Tobias at MENatPLAY:

Watch Gabriel Phoenix Fucks Malek Tobias at MENatPLAY

Watch Gabriel Phoenix Fucks Malek Tobias at MENatPLAY

MenAtPlay Blog Banner 2
No_No_No_Yes says:

LOL well, hey no stupid write up – there’s a step in the right direction. Scene looks sexy as hell, are you sure you didn’t fuck up and miss-post someone else’s update?

Proud Nerve says:

OMG!!! Did Malek return to porn? I missed him so much!

DaveAtom says:

Yummy. Both guys are delicious. I’m esp craving for that hairy torso, Gabriel is stunning.

Colton, The Major Hussy says:

Gabriel does not get enough love!

L. T. says:

Who is Malek Tobias? I’m behind. He’s hot!

Cubankid says:

You’re always behind. Upvoting comments from a year ago lol

L. T. says:

Yeah, I pulled a 2345. I was going through some personal shit and I just couldn’t be out here.

Tempest says:

MenAtPlay is one of the very few studios that still hasn’t sold out to the hideous trend of boring barebacking and I respect that because most of the time the scenes are decent and the guys don’t look like they live under a bridge.

Brian Sky says:

boring barebacking???

Tempest says:

LMAO I should’ve specified. I am against how it is used, not the whole thing per se. You guys need to realize that if many models aren’t willing to film scenes maybe, just maybe, bb needs to be taken into consideration.

Proud Nerve says:

condoms are gross

Proud Nerve says:

Condoms were the worst STD that plagued gay porn for decades. I’m glad it’s almost eradicated.

L. T. says:

I will never understand people who think condoms detract from a scene. I’ve seen people saying that old SC scenes don’t have the same fire as current ones because “that disgusting condom is there”. Stupid. A lot of old SC scenes had fire because the models had more chemistry with each other instead of shit being half-assed right now.

Tempest says:

I’d say it’s because there’s a huge lack of sex education in the US and Europe (my country probably being at the top). There’s this misinformation that you won’t get HIV if you use PrEP and that’s false, also because it’s just an excuse to get rid of the condoms since they’re “ugly”, but condoms weren’t invented to be showed off as some kind of jewellery.

This is why porn studios are being really dangerous with the use of PrEP, barebacking is no joke and some people don’t seem to realize the actual risks, which is probably the reason that many guys don’t want to join some studios while the young boys who still don’t know anything about sex will do whatever the fuck they want as long as they’ll get paid.

L. T. says:

That’s sad to know. Going back to what I originally said, I’m good with sex scenes that are BB or condom as long as 1.) the models are hot, 2.) have good chemistry with each other and 3.) I’m interested in it.

Ozjohn says:

First scene in about 2 years for Malek. Hope there’s more.